Úgy gondolta az Origo nevű propagandalap, megpróbálják pár Instagram-celeb segítségével fiatalosabbnak hazudni magukat. Nagyon félresikerült a dolog.
Orbán legaljasabb szennylapja, az Origo minden bizonnyal kétségbe van esve, amiért nem olvassák a fiatalok a hazugságaikat. Gondolták, manapság olyan menők az influencerek, hogy megkeresnek párat. Hátha ők majd elérik, hogy olvassa valaki a kínos fideszes propagandájukat.
Találtak is néhány harmadvonalbeli Instagram-celebet, akik úgy tűnik, egy kis pénzért a legundorítóbb dolgokhoz is képesek az arcukat adni. Ők úgy döntöttek, ahelyett, hogy értéket képviselnek, inkább reklámoznak egy hazugsággyárat.
Pedig ezeknek az úgynevezett influencereknek felelősségük lenne a követőik felé. Tudniuk kéne, hogy ilyen megosztó kampányhoz egy magára valamit is adó influencer nem adja az arcát.
Most viszont fordítva sült el. Megsértették a követőiket azzal, hogy hülyének nézik őket. A követőik pedig fellázadtak a pénzéhes instacelebek ellen, bemutattak a béna kampánynak és az Origonak.
A reklámkampány egyik szlogenje a #ujatmutatunk lett volna. A hazugságokat nem tűrő instagrammozók el is kezdték használni a hashteget. De nem éppen úgy, ahogyan azt az Orbán-csicska portál szerette volna. Mutatjuk: