Ketten kegyvesztettek lettek, de van egy személy, aki konkurencia nélkül kapja a megbízásokat.
2018 nyarán Csetényi Csaba és Kuna Tibor is váratlanul elesett a megbízásoktól, sőt utóbbi ellen büntetőeljárás is indult. Ezt követően lépett színre Balásy Gyula, aki konkurencia nélkül kapja a feladatot a kormánytól, hogy úgy nyomassa a propagandát a plakátokon keresztül, ahogy csak az a csövön kifér - írja a 444.hu.
Egészen pontosan Balásy saját maga vetélytársa, mert két cége, a Lounge Design és a New Land Media között oszlik meg a sok tízmilliárdos kampányok lebonyolítása.
2019-től nem az volt a kérdés, hogy Orbán melyik csicskája kapja a megbízásokat, hanem hogy Balásy két cége közül melyik. A korrekt versenyeztetés már teljesen eltűnt erről a piacról.
A Lounge vállalat 2019-es nettó árbevétele 9139 millió forint volt, 1089 millió forint adózott nyereséggel. Balásy tavaly 2 milliárd, idén 1,5 milliárd forint osztalékot vett ki csak ebből a cégből.
A Lounge Balásy másik cégéhez képest csak kismiska!
A New Land az igazi fogás! Ennek a cégnek a 2019-es mérlege még nem publikus, de egy konkurencia nélküli teljes évben, pláne, amikor egyre gyorsuló ütemben éget el a kormány közpénzt propagandára, aligha lesz kisebb a New Land bevétele