A NER egyik legzsírosabb pénztárosa, az adófizetők réme, a magyar utak boronája. Üljünk együtt autóba a Partizánnal, és járjuk végig az elmúlt 8 év legnagyobb közpénzes munkáit.
Elhangzott egy 4 betűs, trágár szó, Simicska Lajos és Orbán Viktor pedig felbontotta hosszú, évtizedes pénznyelő szövetségét. Míg a felcsúti miniszterelnök a helyén maradt, a Fidesznek kellett egy új gödör, ahova a magyar adófizetők pénzét bele lehet lapátolni.
Ez Szijj László, akinek vállalkozása, a Duna Aszfalt lett a hazai közbeszerzések új nagy nyertese. Vele és az ő útépítő birodalmával foglalkozik a Partizán legújabb videója.
A többi fideszes strómanhoz hasonlóan ő is gyorsan hozzászokott a pénzhullám meglovaglásához, és a Fidesznek hála egy szempillantás alatt a 10 leggazdagabb magyar között találta magát. Míg a kormányváltás előtt "mindössze" 500 milliós hasznot termeltek, addig Orbánnak hála ez 2020-ra már 40 milliárdra emelkedett.
A luxusminszter Szijjártó Péter munka helyett az ő jachtján nyaralt az Adrián, ahogyan a gázszerelő Mészáros Lőrinc is. Fideszes nagykutyák és NER-es strómanok - Szijj mindenkivel jóban van.
De megérte ez az országnak? A Partizán stábja ennek jár utána, és mi is csatlakozhatunk hozzájuk, ahogy végigjárják az elmúlt évtized legnagyobb közpénznyelőit.
Partizáninfó: Ilyen az Orbán-féle Családbarát-kormányzás
Sokkal könnyebb egy kézben tartani minden, ha minden egy helyen van. Orbán Sára, a klán legifjabb vállalkozóvá érett tagjának nem lesznek nehézségei ha „megfelelő” kapcsolatokra lesz hirtelen szüksége. Minderről többet megtudhatunk a Partizán műsorában:
Partizáninfó: Hogyan lopta el a Fidesz a vidéket?
Hogyan jutottunk odáig, hogy Orbán alatt nagyobb a földkoncentráció, mint Horthy alatt volt?
Ilyen is lehetne a közmédia – pezsgő vitát rendezett a Partizán az oktatásról
Hasznos vagy káros a szegregáció a közoktatásban – többek között ilyen kérdésekről is vitatkoztak hétköznapi embereke a Partizán műsorában.