Egy tisztességes, az adófizetők érdekeit szem előtt tartó kormány azon dolgozna, hogy a vasúti szolgáltatás színvonalát felemelje a béka segge alól. A diktátorokkal pacsizó Orbán-kormány nem ilyen.
Magas szintű vasúti szolgáltatást a magyaroknak vagy Budapest-Belgrád vasútvonalat a kínaiaknak?
– teszi fel a kérdést közösségi oldalán Szendefy Mária. Az LMP előválasztási képviselőjelöltje szerint egy ténylegesen nemzeti kormány számára a válasz egyértelmű lenne. Mit csinál ezzel szemben a nemzetrontó Fidesz-kormány?
„750 milliárd forintból újít fel egy 160 km-es vasútvonalat, ami nagyrészt a kínai áruk Európába jutását szolgálja miközben a vonatok folyamatosan késnek, a legtöbb szakaszon nem biztosított a megfelelő sebesség és egyes állomásokon egyáltalán nem megoldott, hogy mozgássérültek vagy babakocsival közlekedők egyáltalán eljussanak a vágányokhoz”
– írja Szendefy. Bejegyzéséhez fotókat is csatolt, az egyik a tatai horrorfelüljárónál, a másik a fonyódi állomáson készült, mindkettő remekül illusztrálja az általa felvetett problémákat.
Az Orbán-kormánynak 11 év alatt sem sikerült 21. századi körülményeket teremtenie a magyar utazóközönségnek. Most sem ezzel törődnek, hanem a Budapest-Belgrád vasútvonallal, ami nekünk, magyaroknak, egyáltalán nem jó.
Mint a Fidesz.
Szendefy: Amíg a Deseda vízminőségén nem javítanak, felesleges a kemping
Szita Károly 2 milliárd forintért fejlesztene a Deseda környékén, újranyitná a kempinget is, de azzal már nem törődik, hogy a tóban fürödni lehessen. Neki talán van hozzá gusztusa?
Szendefy Mária: A szemünk láttára teszik tönkre a Balatont - ne hagyjuk!
Magyarország zöld pártja a természetpusztító oligarchák körmére nézne. Szendefy szerint a luxusszállók engedélyeit is érdemes lenne kivizsgálni.
Szendefy Mária: Ha 2022-ben leváltjuk a NER rabló kormányát, nem lesz kínai hitel
Az LMP kaposvári képviselőjelöltje több ezer emberrel együtt vonult a Fudan elleni, a Diákváros melletti tüntetésen. Szerinte lényegében hazaárulás, amit a Fidesz a kínai kémegyetem ügyében csinál.