5+1 ok, amiért a helyi hírekben szerepelni a legjobb reklám

5+1 ok, amiért a helyi hírekben szerepelni a legjobb reklám

A járványhelyzet okozta válságban különösen fontos, hogy elérd vállalkozásod lehetséges vásárlóit. Összeszedtük, miért az a legjobb reklám cégednek, ha szerepel a helyi médiában.


Az új koronavírus-járvány mindenkit kihívások elé állít. Sajnos a mikro-, kis- és középvállalkozások nagy részét is megviseli a jelenlegi helyzet. Most tehát még nagyobb szükség van arra, hogy a lehető legtöbb emberrel megismertesd, mennyire király dolgot kínál a te céged. Mi pedig ebben szeretnénk segíteni.

Ma már rég nem a megvásárolt hirdetés a legjobb eszköz erre. Ennél sokkal ideálisabb módszer, ha a helyi újságban szerepelsz. Ezt hívjuk PR-tevékenységnek, pontosabban annak ez az alapvető egysége. A pr cikk.

Össze is szedtünk 5+1 okot, ami ezt alátámasztja.

1. Ezeket a cikkeket a lehetséges vásárlóid, a helyi célközönséged olvassa

A helyi újság vagy hírportál a környék legfontosabb híreit közvetíti. Így azokat a környékbeliek olvassák. Nincs  tehát jobb felület arra, hogy a lehetséges vásárlóidat érd el. Ráadásul ki ne lenne kíváncsi egy vállalkozóra, aki a településének jó hírét öregbíti?

2. Ezeket a cikkeket sok mindenre felhasználhatod

Ezek a megjelenések nem csak kis időre szólnak, mint egy megvásárolt reklám. A cikk elérhető marad. Ezeket pedig kiteheted a Facebookra, a weboldaladra, vagy bármilyen közösségi felületedre.

Nem véletlen, hogy a világ egyik leggazdagabb embere, a Microsoft cég alapítója egyik híres mondata úgy szól:

"Ha csak két dollárom maradna, abból egyet PR-re költenék" - mondja Bill Gates.
3. Tökéletes referencia a számodra

Nem mindegy, hogy te mondod magadról, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz vagy pedig mások állítják ezt rólad. Nem minden szakember mondhatja el magáról, hogy cikket írtak a munkájáról. Mindenki komolyabban fogja venni a vállalkozásodat, ha meglátja, hogy cikkeznek rólad.

4. Egy PR cikk hitelesebb, sokkal személyesebb és bizalomkeltőbb

Ezeknek az írásoknak sokkal személyesebb lehet a hangvétele. Nem csak a kínálatodat, hanem téged és a történetedet is megismerheti a célközönséged. Ez nagyobb fokú elköteleződést vált ki a vásárlókból. Így nem csak új, de hűséges ügyfelekre is szert tehetsz.

5. Válaszolhatsz benne a leggyakrabban felmerülő kérdésekre.

Egy PR cikk létrehozása előtt gondold végig, mik a leggyakrabban felmerülő kérdések a cégeddel kapcsolatban. Ezekre igyekezz választ adni az írásodban is. Ilyen információk például a vállalkozásod helyszíne, elérhetősége, nyitvatartási ideje is. De a még nagyobb egyszerűség kedvéért tehetsz bele linkeket, térképet, vagy akár videókat is.

+1. Költséghatékonyabb a hirdetésnél

Egy jó PR cikk nem csak a vállalkozásodat mutatja be, de hírértékkel is bír. A helyi újságnak pedig az a célja, hogy a hírekről beszámoljon. És mindenkinek kevesebbe is kerül. Egy ilyen írással tehát mindenki jól jár. 

 

Nem tudod, hogyan kéne hozzáfognod egy ilyen cikk megírásához? Ebben is segítünk!

Mindenképp tartsd szem előtt, hogy azok, akik a cikkedet olvasni fogják, nem értenek olyan szinten a szakmádhoz, mint te. Fogalmazz tehát érthetően.

Az is fontos, hogy az ilyen cikket ne keverd össze a reklámmal. Ne csak arról szóljon, hogy éppen milyen új akciót indított a vállalkozásod. Legyen benne könnyen megjegyezhetően több információ a cégedről. Nyugodtan lehet személyesebb hangvételű, amiben a vállalkozásodon kívül téged is megismer az olvasó.

Az is hasznos, ha kiderül a cikkből, mennyire lelkes és hozzáértő vagy a szakterületeden. Légy csak büszke arra, amit csinálsz, amit elértél!

Hiszen, ahogy Richard Branson brit milliárdos üzletember mondta:

Ha mi nem vagyunk büszkék arra, amit csinálunk, akkor bárki más miért lenne az?
Mi megjelentetjük helyi oldalunkon a cikkedet!

Nekünk tényleg fontos helyi értékeink megőrzése. A te vállalkozásod pedig ilyen érték. A helyi gazdaság is fontos nekünk, hiszen mi is abból élünk. Éppen ezért, ha elküldöd, garantáltan megjelentetjük helyi oldalunkon a cikket, ami rólad szól. Így biztos azokat a környékbeli embereket fogod elérni, akik hasznát vehetik a szolgáltatásodnak.

Csak az a fontos, hogy alapelveinket, értékeinket ne sértse a cikked! Etikus vállalkozásokról és etikus vállalkozókról jelentetünk meg cikkeket, olyan iparágakban, amelyek közerkölcsbe nem ütköző termékeket, szolgáltatásokat kínálnak.

Azt is elérheted, hogy normál cikk formájában jelenj meg oldalunkon!

Ha olyan szöveget küldesz nekünk, ami hírértékkel bír, azt normál cikként fogjuk lehozni. Miért? Mert a helyi közösséget érdekled! Te is a része vagy. Épp díjat nyertél a munkáddal? Új terméket mutatsz be? Esetleg új beruházást végzel? Megnyílt még egy üzleted? Házhoz szállítást indítottál? Netalántán külföldre terjeszkedsz? Ezek mind-mind hírértékkel bírnak a helyi olvasók számára!

Amennyiben pedig egy általános bemutató írást küldesz nekünk, PR cikként azt is lehozzuk.

Érdekel? Írj nekünk: csr@ezalenyeg.hu!

Messenger csatorna

Iratkozz fel
és küldjük a lényeget!

Feliratkozom
  • 2020.07.03

Alpári stílusú nyílt levelet írt a lakájmédia Szabó Tímeának - FFF 26. rész

A Minden Szó nevű szennylap nyílt levéllel szólította meg Szabó Tímeát, a Párbeszéd társelnökét. Valójában azonban csak fröcsögnek, és hazudoznak. Sorozatunk mai részében ezzel a hazugságcunamival foglalkozunk.

  • 2020.07.03

Aki fideszes, azt megvédik - akkor is, ha pedofil

Nagy (nem elég nagy) port vert fel a napokban Kaleta Gábor volt perui nagykövet pedofilügye. Pontosabban annak lezárása, ami egy józan paraszti ésszel nagyon csekélynek tűnő felfüggesztett szabadságvesztés és némi pénzbirság lett. De ki a felelős ezért?

  • 2020.06.30

Farkas Örs esete a nemzeti inzultációval - FFF

Farkas Örs, a Kormányzati Tájékoztatási Központ szóvivője, vagyis a fideszes propaganda egyik főfelelőse. A legaljasabb hazugsággyárosok egyike, aki most Orbán konzultációs kérdőívének örvén kamuzott egy óriásit.