Számtalan pazarló beruházást köszönhetünk az Orbán-kormánynak, de a kémegyetem ügye nem „csak” a milliárdok eltékozlása miatt árulás: a Fudan megépítéséhez szükséges 540 milliárdos kínai hitelt generációkon keresztül fogjuk törleszteni. Röviden, a jövőnket bocsátják áruba!
Orbán Viktor és fideszes bábjai előszeretettel hivatkoznak a magyar nemzeti érdekekre, csakhogy amikor hitelfelvételre kerül sor, ezek az érdekek valahogy mindig sérülnek: ezt látjuk a soha meg nem térülő Budapest-Belgrád vasútvonal és a kínai káderképző esetében is. Mi történik?
Mint utólag kiderült, a Fudan Egyetem megépítéséről 2019 júliusában döntöttek. Wang Yi kínai külügyminiszter az Orbán-kormánnyal folytatott tárgyaláson egyértelművé tette, hogy a Kínai Kommunista Párt olyan fontosnak tartja a Fudan megépülését, mint a Budapest-Belgrád vasútvonalat. Azt, hogy ebből nekünk semmi előnyünk nem származik, még csak nem is titkolták:
A kínai kommunisták természetesen nem azért jönnének Budapestre, mert annyira szívügyük az oktatás: az egyetem Kína előretolt helyőrsége lesz Európában. Orbán a hitelfelvétellel gyakorlatilag utat nyit az egyre erőszakosabban nyomuló diktatórikus hatalomnak, miközben a magyarokat adósrabszolgának adja. Látjuk tehát, kiket képvisel a kormány. Ha valóban a nemzeti érdekeket szolgálná, akkor a Fudan helyén most Diákváros épülne, hogy ne a lakhatás legyen gyermekeink továbbtanulásának akadálya.
Tegyük hozzá, a pesti kínai egyetem vállalná a Kínai Kommunista Párt ideológiájának követését is. Ezzel szemben a főváros által megálmodott Diákváros felépítésével létrejövő 12.000 kollégiumi férőhely és 5800 bérlakás magyar családok tízezreinek a szükséglete. Főként egy olyan országban, ahol fiatalok nem tudják elkezdeni az önálló életüket.
Karácsony Gergely, Budapest főpolgármestere elsőként javasolta, hogy népszavazáson kérjék ki az emberek véleményét, amelyet a demokratikus erők is támogattak. December közepén elindult az aláírásgyűjtés a jövővédő népszavazási kezdeményezéshez: a Diákváros mellett az álláskeresési járadék folyósításának 3-ról 9 hónapra való emelését is támogathattuk aláírásunkkal. A hírek szerint sikerült a szükséges mennyiségű szignót összegyűjteni – ezek után már csak a kormányzati bürokrácián fog múlni, hogy április 3-án megtartják-e a népszavazást vagy sem.
80 nap alatt a NER körül: a soha meg nem térülő Budapest-Belgrád vasútvonal
A kínai kommunista párt érdekei mentén, több százmilliárdos kínai hitelből épül, és rosszul jár vele az ország, mi az? Igen, a Fudan is jó válasz, de ezúttal hazánk kínai adósrabszolgaságba döntésének ősbűnét, a Budapest-Belgrád vasútvonal építését járjuk körbe.
80 nap alatt a NER körül: így verte rekordadósságba Magyarországot Orbán
Legújabb sorozatunkban Orbán Viktor és kormányának 80 legnagyobb bűnét vesszük végig, amit az elmúlt közel 12 évben elkövettek hazánk ellen. Mai cikkünkben megnézzük, hogyan taszított a felcsúti kisember minden magyar embert adósrabszolgaságba.
80 nap alatt a NER körül: áron alul jutott földhöz Orbán sok csókosa
Aki egy tömbben vásárolhat meg jó helyen lévő, kimagasló minőségű területeket, az töredékáron jut birtokhoz. A különbség a vételár és a tényleges érték között akár ötszörös is lehet - írta még 2016-ban az azóta Orbánék által bezáratott Népszabadság.
80 nap alatt a NER körül: a vámpírkormány harca a nemzet fővárosa ellen
Mindennél többet elmond Orbán aljasságáról az a tény, hogy a koronavírus-járvány kitörése számára csak eszköz volt két fő célja eléréséhez: a még nagyobb mértékű lopáshoz, és a 2019-ben jórészt ellenzéki vezetést választó városok, elsősorban Budapest elleni bosszúhadjárathoz. Sorozatunk mai része ez utóbbival foglalkozik.
80 nap alatt a NER körül: így zsigerelte ki Orbán a magyar önkormányzati rendszert
Sorozatunk mai részében azt fogjuk megnézni, miként csinált egyszerű alattvalót a Fidesz a magyarok által megválasztott helyi vezetőkből.