A koronavírus-járvány bebizonyította: Orbánék kőkorszaki oktatáspolitikája megbukott

A koronavírus-járvány bebizonyította: Orbánék kőkorszaki oktatáspolitikája megbukott

A koronavírus miatt egyetlen hétvége alatt a magukra hagyott tanároknak kellett kitalálniuk a távoktatást. Azt a rendszert, amit Orbánéknak 10 év alatt kutya kötelességük lett volna létrehozni. De ők inkább megszívatták 1,2 millió gyermek családját. 

Az iskolákat bezáratta a kormány a koronavírus elleni védekezés jegyében. A tanításnak azonban folytatódnia kellett távoktatás formájában. A tanárok teljesen magukra maradtak ebben. A 24.hu szülőket, diákokat, pedagógusokat kérdezett az első tapasztalatokról, hogy mennyire működőképes a távoktatás.

A tanároknak egyetlen hétvége alatt kellett kitalálniuk, miként fogják megoldani a diákok távoktatását.

Egy anyuka, aki egyedül nevel négy gyereket, miközben tanít is, például úgy fogalmazott,

Egy hét tanítási szünetet kellett volna elrendelni. Ezeket a változásokat tanárokra, diákokra ilyen gyorsan nem lehet ráerőltetni. Aki így döntött – nem politizálok, ez egy szakmai kérdés – az legfeljebb kívülről látott iskolát

1,2 millió gyerek családját szívatta meg Orbán Viktor és kormánya. 

Egy pesti gimnázium igazgatója „társadalmi kísérletnek" nevezte a helyzetet. Szerinte

Eddig másról sem szólt az oktatáspolitika, mint a központosításról, az egységesítésről. Ugyanaz a tankönyv, szigorúan betartandó tanterv, centralizált irányítás. Ez most szétesett, mindenki megy a feje után, és úgy oldja meg a tanítást, ahogy tudja
A koronavírus-járvány okozta kihívások pontosan rávilágítanak: Orbán Viktor és kormányának oktatáspolitikája totális csőd. 

Évek óta nem jellemzi más Orbán csicskáinak a munkáját, mint káosz és hozzánemértés. Az elmúlt 10 évben kőkorszaki módon álltak hozzá az oktatáshoz. Csak a tanóra, tanóta, tanóra minden más helyett. Hogyan bízhatna a társadalom egy olyan kormányzatban, amelyik a legalapvetőbb feladatát sem volt hajlandó egy évtized alatt elvégezni?

Nem lett volna más dolga az oktatásért felelős vezetőknek, csak összerakni egy applikációt, ami segít a távoktatásban is. 

Ha Orbán Viktor valódi vezető lenne, Czunyiné dr. Bertalan Judit már rég nem lehetne felelős pozícióban. Azonban Orbán Viktor gyenge és rossz vezető. Miután Czunyiné 2016-ban megbukott köznevelésért felelős államtitkárként, a felcsúti miniszterelnök nem menesztette. Sőt, kinevezte digitális tartalomfejlesztésért felelős kormánybiztosnak. Czunyiné tehát immár 4 éve fejleszti a digitális tananyagot. Állítólag.

Sikerült megbízni ezzel a fontos feladattal a legalkalmatlanabb embert. 

Czunyiné a használható digitális tananyag létrehozása helyett azonban más dologgal töltötte idejét. Megfojtotta inkább az alulról jövő, magyar, piaci kezdeményezéseket. 

Persze ha végiggondoljuk Orbán Viktor és rezsimje eddigi munkáját, nem is olyan meglepő alkalmatlanságuk. Hiszen eddig sem értettek máshoz, csak Mészáros Lőrincek zsebének töméséhez.

Amikor NEM lopásról és gyűlöletkeltésről van szó, akkor elbuknak. 

Nem csoda, hogy sorra tesznek tönkre minden központi informatikai fejlesztést. Ennyi lopás mellett nem lehet még működő országot is üzemeltetni. 

Messenger csatorna

Iratkozz fel
és küldjük a lényeget!

Feliratkozom
  • 2020.07.31

Egyetemi szinten oktatják a hazudozást a jövő álhírgyárosainak - FFF 35. rész

Az év poénja, hogy a hírhamisításban élenjáró közmédia akar a tények tiszteletére tanítani. 

  • 2020.07.29

Csajos csevegésbe rejti a Pesti Srácok a kőkemény propagandát – FFF 34. rész

A Pesti Srácok leánykülönítménye cukormázba burkolja a Fidesz nemzeti manipulációját. Kitöltési útmutató, csak úgy lazán, csajosan – nekünk felfordult a gyomrunk. 

  • 2020.07.27

Elemzőnek hazudja a pártkatonát a Fidesz-propaganda - FFF 33. rész

A saját párttársaikat is elemzőnek állítják be a Fidesz-propagandában. Így próbálják átverni a magyar embereket. Mutatjuk a valóságot!