PanSzasz példája jól mutatja, annyi haszna mindenképp volt a koronavírus okozta járványhelyzetnek, hogy az ügyintézés környezetbarátabb lett.
A 2019-ben Benedek-Nagy Rita és Kovács László által létrehozott PanSzasz példáján keresztül mutatjuk be a karantén egyik előnyét.
A vállalkozást azért hozták létre, hogy segítsenek az embereknek az ügyintézési folyamatokban. Egyre többször látták ugyanis, hogy a hiányosan kitöltött nyomtatvány, vagy egy elmulasztott átírás mekkora problémát okozhat. Így hát víz, gáz, áram, távhő, szemétszállítás átírásában és hivatali (pl.: tulajdoni lap, anyakönyvi kivonat, forgalmi engedély, családi pótlék) ügyintézésében nyújtanak segítséget.
Mivel a járvány miatt a személyes ügyfélszolgálatok többsége bezárt, ezért szolgáltatásuk online ügyintézéssel bővítettük. Azaz az ingatlan adás-vételi szerződés és birtokbaadási jegyzőkönyv alapján kitöltik a nyomtatványokat, és kísérő levéllel együtt visszaküldik a feleknek.
Ez tökéletesen rávilágít arra, hogy az ügyintézés végre elérhetett arra a szintre, amikor nem muszáj papírhalmokat kitöltögetve, cseppet sem környezetkímélő módon intéznünk életünk fontos feladatait.
A PanSzasz élen jár a zöld ügyintézésben.
Ráadásul a vállalkozás nem csak, hogy zöld úton jár a papírmentes ügyintézés lehetővé tételével, de megkímélik ügyfeleiket a hiánypótlásoktól és utána járástól.
(Kiemelt képünk forrása: PanSzasz Facebook-oldal)