A magyar kkv-k között messze a legfontosabb marketingeszköz a Facebook, 83 százalékuk használja hirdetésre, és bár egyre kevésbé bíznak benne, nem tudnak kilépni belőle, mert a bevételük tetemes része függ tőle – tudtuk meg a Marketing Commando friss kutatásából.
A Világgazdaság és az Infostart is beszámolt arról, milyen irányba halad a Facebook üzleti célú felhasználása Magyarországon.
A témában kutatást végző Marketing Commando szerint a Facebookon céges oldalt, hirdetési fiókot vagy csoportot használó kkv-k 32 százaléka már szenvedett el valamilyen letiltást.
A hirdetési fiókot minden esetben sikerült visszaállítani a válaszadóknak, végleges letiltást a Facebook-használó válaszadók 1,5 százaléka kapott.
Az esetek 55 százalékában egyáltalán nem kaptak indoklást arról, hogy miért is tiltották le őket. A megkérdezettek 29 százaléka kapott valamilyen magyarázatot, de mindössze 9 százalék tartotta azt kielégítőnek.
A fő problémát az okozza, hogy a nehezen értelmezhető és folyamatosan változó Facebook-felhasználói irányelvek között nem egyszerű eligazodni - közölték eredményeiket a Marketing Commando munkatársai.
Forrás: Infostart
Szavazz! Ki a legidegesítőbb fideszes ficsúr?
Többfélék a fideszesek. Vannak a sima csicskák, akik csak nyomják a gombot, amit Orbán mutat nekik. Vannak a bűnözők, mint Simonka György, akik maffiát építenek. Vannak a kőbunkók, mint Németh Szilárd. És vannak a ficsúrok.
Rákay Philip lótrágyáját szagolják a misén
A fideszes propagandista nem a díjugrató pályáján, hanem egy templom melletti konténerbe gyűjti a lócitromot, így mise közben oltári bűz van.
Berta Krisztián: Kálmánból Philip, közpénzből magánvagyon
Zala 3 egyéni választókörzetének egyik jelöltje, Berta Krisztián röviden és tömören fogalmazta meg véleményét Rákay Kálmánról - mondhatni az egész fideszes csürhéről.