A kérdés a múlt heti, a gödöllői HÉV-en elkövetett nemi erőszak kísérlet miatt vált aktuálissá.
A múlt héten nagy port vert fel a sajtóban, hogy meg akartak erőszakolni egy nőt gödöllői HÉV-en, aki ellenállt, mire betörték az orrát.
A H8-as gödöllői HÉV-en szinte heti szinten fordulnak elő erőszakos cselekedetek, rongálások.
- írta meg a Telexnek az egyik olvasójuk, aki maga is volt áldozata egy hasonló próbálkozásnak. A portál ennek nyomán megkereste a MÁV sajtóosztályát. A kérdéseik a következők voltak:
- Az elmúlt egy évben hány erőszakos eset, rongálás, vagy ezeknek kísérlete történt meg a H8-as HÉV-en? Ebből hány jutott el a rendőrségig?
- Hány esetben tettek biztonsági lépéseket, és milyeneket, hogy a fenti veszélyt csökkentsék?
- Hány szerelvénynek hány kocsijába van beszerelve vagy terveznek beszerelni vészhívót vagy biztonsági kamerát?
Ám a MÁV nem volt hajlandó válaszolni a Telex kérdéseire.
A Telex újságírója ezért a kérdéseket elküldte közérdekű adatigénylés formájában is, mert arra a törvény szerint 30 napon belül kötelező válaszolnia a vasúttársaságnak.
Nem hallgat a MÁV a civilekre, továbbra sem állnak meg az IC-k Hatvanban
Egyértelművé vált, hogy az utasok kéréseit továbbra is semmibe veszik.
Felelőtlenül ígérgetett a MÁV a Gödöllő-Hatvan-Gyöngyös vasúti probléma ügyében
Még a jelenlegi lehetőségekhez képest is számos hiányossága van a bevezetett új menetrendnek, melyeket azonnal orvosolni kell, állítja a Közlekedő Tömeg Egyesület.
Barkóczi Balázs: Túlzsúfolt fertőzésgócok az Isaszeget is érintő elővárosi vonatok
Az isaszegi önkormányzati képviselő kérésére ezzel kapcsolatban tett fel kérdéseket a Parlamentben Dr. Oláh Lajos DK-s képviselő.
Semmintmondó válaszokkal próbálta Barkóczit leszerelni a vámpírkormány, de nem sikerült
Írja meg vonatos tapasztalatait az isaszegi önkormányzati képviselőnek, hogy szembesíthesse velük a minisztériumot!