Ismét egyre többen panaszkodnak arra, hogy csalók miatt nem adja ki a BKK jegyautomatája a vásárolt jegyet.
Egy budapesti lakos Facebook-posztja kezdett terjedni a legnagyobb közösségi oldalon. Ebben arról mesél, amikor BKV bérletet vásárolt volna egy automatából, az sms-t megkapta a bankjától a vásárlásról, de a bérletét nem kapta meg a gépből.
A módszer nem új: a csaló leragasztja az automata kiadónyílását, majd később begyűjti és eladja a csapdába esett jegyeket, bérleteket.
Betelefonálva a BKK hibabejelentő részlegéhez azt javasolták neki, nyúljon fel az automata csapóajtóján nincs-e leragasztva. Le volt. A vásárló azt is leírta, nem csak az ő bérlete volt felragadva, de az előtte vásárlóé is.
Budapesten utazók sora lett már a módszer áldozata.
A posztra többen is reagáltak. Volt, aki arról kommentelt, ugyan ennek a módszernek esett áldozatául, ráadásul három spanyol jóbarátjával. "Igazi szuper országimázs pillanat volt."
Egy másik felhasználó a hibabejelentő diszpécserét kritizálta: "Ugyanígy jártam egy jegytömbbel. Felhívtam a vonalat és még nekik állt feljebb, olyan arroganciával, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne. Nyúljak be, oldjam meg, rángassam ki, és persze hogy miért nem fognak kártalanítani, mint ügyfél."