Nem csak, hogy hosszú távon többe kerülhet a roncsok karbantartása, mintha Tarlósék új metrókocsikat vásároltak volna, de balesetveszélyesek is az orosz szerelvények.
Orosz ruletthez hasonlítható a felújított metrókocsikkal való közlekedés - írta meg a Népszava. A birtokukba jutott szakértői vélemény szerint gyakorlatilag szétmarhatja a rozsda a kocsikat, és ez csak egy hiba a sok közül.
Elvileg 30 évig kéne bírnia az alig három éve forgalomba állított metrókocsiknak, de 15 százalékuk már most használhatatlan állapotban van.
A főváros tavaly megbukott fideszes vezetése által az orosz-magyar barátság jegyében felújíttatott metrókocsikon elvileg spórolnunk kellett volna, de az egyre növekvő karbantartási költségekkel számolva biztos, hogy a végén rosszul fogunk járni. És akkor még nem is beszéltünk a balesetveszélyről.
A hegesztés néhol olyan silány, hogy a szakértők szerint kontár, hozzá nem értő emberek végezhették. A metrókocsik nem csak ezért lehetnek balesetveszélyesek, hanem azért is, mert az ülések törésre hajlamosak, valamint sok helyen kimaradt a tűzgát, ami egy tűzesetnél fatális lehet.
Budapest jelenlegi vezetése és a BKK csak nagy költségek árán tudja biztosítani, hogy a metrókocsik továbbra is üzemképesek és biztonságosak legyenek. Ez a Tarlósék hibájából jelentkező extra kiadás nagy terhet jelent a fővárosnak, miközben Orbán politikai okokból csődbe akarja taszítani Budapestet.
A kormány hibájából még mi fizetünk 7 milliárdot a selejtes metrókocsik miatt
Tarlósék bénázták el, az oroszok csaptak be minket, Orbán Putyin miatt szemet hunyt. Mi pedig megint ráfizetünk.
Tapló Tarlós már polgármesterként is tojt a budapestiek kényelmére
A bukott Fidesz-csicskának már mindegy, hogy a kánikulában megrohadunk a metrón.
Tarlós öröksége: baj van a felújított metrókkal
A segédüzemi invertert az alvázhoz rögzítő füleknél sorozatban repedések jelentkeznek, a BKV ideiglenesen drótkötéllel oldja meg a problémát - írta a Metróért Egyesület.