Minden második távolsági vonat kieshet a menetrendből a mozdonyvezetők sztrájkja miatt, az állami vasúttársaságot azonban jobban izgatja, hogy a munkabeszüntetés jogellenes-e vagy sem.
Ahogy korábban megírtuk, a pedagógusok után a mozdonyvezetéknél is betelt a pohár, sztrájkot hirdettek március 10-re, 0 órától. A választás miatt rosszkor jött ez a kormányzatnak, ezért az illetékes állami szervek minden eszközt bevetnek, hogy megtörjék az ellenállást.
Úgy szívatná a vasutasokat a MÁV, ahogy a tanárokat az embertelen EMMI.
Az Emberminisztérium egy formalitásba kapaszkodva próbálta a tanárok tiltakozását jogszerűtlennek feltüntetni, és láss csodát, a vasúttársaság közleményben tudatta, hogy a mozdonyvezetők sztrájkbejelentése szerintük jogszerűtlen. Mivel a Mozdonyvezetők Szakszervezete a hétfői tárgyaláson sem hódolt be az állami cégnek, a MÁV-START bíróságra viszi az ügyet.
Felelőtlen hangulatkeltésről beszél a MÁV, de a közlekedési káoszról, amit a vasutasok sztrájkja okozhat, mélyen hallgat.
A szakszervezet elnöke az RTL Híradójának elmondta, minden második távolsági vonat kieshet a menetrendből a mozdonyvezetők munkabeszüntetése miatt. A Budapestről induló, nagyvárosokat összekötő vasúti hálózaton, amelyek nem elővárosnak minősülnek, csak minden második vonat közlekedik majd, így
Mit szeretnének a mozdonyvezetők? A 2021. évi reálkereset veszteségük kompenzálását. Tavaly durván egy havi fizetésüket vette ki az iszonyatos infláció a zsebükből, amit Orbán Viktornak, és alkalmatlan pénzügyeseinek köszönhetünk.
Vasutasnak lenni nem olyan, mint fideszes országgyűlési képviselőnek. Itt dolgozni kell!
Leszakadó bérek, túlóra százszámra, egészségügyi problémák – ezek jellemzik a mozdonyvezetők mindennapjait. Sokan kényszerűségből 200 túlóránál is többet vállalnak, hogy aztán 45 évesen magas vérnyomással vagy cukorbetegséggel küszködve, félig tönkremenve reménykedjenek a korai nyugdíjazásban.
Ha valakik, akkor a mozdonyvezetők megérdemlik, hogy ne SZÉP-kártyával, és némi zsebpénzzel szúrják ki a szemüket!
A héten is kiakadt a kamuméter Orbántól
Az év 365 napjában bekamuzik bármit Orbán hatalma megtartása érdekében, de most, a kampányidőszakban még a szokásosnál is pofátlanabb hazugságokat tol.
Varga István: El a kezekkel a sztrájkoló pedagógusoktól, senkit nem érhet retorzió!
Pártállami időket élünk, hála Orbánéknak: az embertelen Emberminisztérium korábbi ígéreteivel ellentétben listázni kezdte azokat a tanárokat, akik részt vettek a sztrájkban.
Szétesés: tovább osztja egymásnak a pofonokat Orbán és Matolcsy
A választási vereséghez közeledve egyre durvább belső harcok szabdalják fel a Fideszt.
80 nap alatt a NER körül: a soha meg nem térülő Budapest-Belgrád vasútvonal
A kínai kommunista párt érdekei mentén, több százmilliárdos kínai hitelből épül, és rosszul jár vele az ország, mi az? Igen, a Fudan is jó válasz, de ezúttal hazánk kínai adósrabszolgaságba döntésének ősbűnét, a Budapest-Belgrád vasútvonal építését járjuk körbe.
Orosz: kilométerenként nyolcszor annyiba kerül a Déli Körvasút, mint a francia TGV
Mészáros egyetlen kilométer vasúti pályát nyolcszor olyan drágán épít meg, mint amennyibe a francia TGV kerül – mondja az ellenzék újbudai országgyűlési képviselőjelöltje.