Bírósági anyagokból kiderült, hogy felfoghatatlan mennyiségű közvélemény-kutatást készíttet a Rogán Antal vezette propagandaminisztérium. Mindezt csak azért, hogy felmérjék, milyen hazugsággal szerezhetik a legtöbb szavazatot.
Brutális mennyiségben szórja a pénzünket Rogán közvélemény-kutatásokra.
Miután a Demokratikus Koalíció beperelte, Rogán Antal kabinetirodájának ki kellett adnia a Fővárosi Törvényszéknek a megalakulásuk óta készített kampányokat alátámasztó kutatásokat. A 24.hu birtokába került dokumentumokból kiderült, minössze két és fél év alatt (2015 novemberétől a 2018-as kormányalakításig) a kabinetiroda 400 közvélemény-kutatást készíttetett.
Az adatok bebizonyítják: Orbán politikájának lényege a rövidtávú politikai haszonszerzés.
A mérések többségét a „kormányzati kommunikációs stratégia megalapozására” hivatkozva rendelték meg. Rogán kabinetirodája minden hónapban nyolc telefonos kutatást csináltatott 500 fős mintával, ráadásul még további három-hat 1000 fős felmérést is elvárt.
Még mindig titkolóznak Rogánék!
A kabinetiroda, annak ellenére, hogy a bíróságon tételesen felsorolta a két és fél év alatt elvégzett kutatásokat, nem tér ki az azokban szereplő témakörökre, és a kutatásokat készítő céget vagy cégeket sem nevezi meg. Próbálják ugyanis elkenni a kérdést, hogy közvélemény-kutatások segítségével találták-e ki a Soros-terv féle kommunikációs fogást.
A legnagyobb megrendeléseket bizonyára a Fidesz-csicska kutatócégek kaphatták meg. Így valószínűleg a hazugsággyáron is persze mindeközben Orbán haverjai gazdagszanak meg.
Mint ismert, George Birnbaum egy svájci lapnak adott interjúban azt nyilatkozta, korábbi üzlettársával, Arthur Finkelsteinnel közösen ő alkotta meg a tökéletes ellenségképet a Fidesz számára. Birnbaum szerint hivatalosan a Fidesz-közeli Századvég Alapítvány kötött velük szerződést. Rogánék titkolózása ellenére ez arra enged következtetni, a legtöbb adófizetői pénzt az Orbán csicskáiként működő közvélemény-kutatók kaphatták.